Mycket på gång!!

Jag fick ett mail för ett tag sedan om jag var intresserad av att ställa ut mina tavlor i påsk.
Utställningen ska vara i Beddingestrands gamla skola som renoverats upp.
I lärarbostaden kommer vi vara flera stycken som visar våra verk.
Allt ifrån målningar, smycken, textiler, glad mm.
I måndags var jag på möte med ägarna och arrangörerna.
Kändes så himla bra och jag älskade deras visioner om att nyttja byggnaden i framtiden.
Detta är helt nytt och dom är väldigt engagerade och drivna till att öppna ett riktigt bra långvarigt koncept!
Nu gäller det att måla som en tok!

Nytt är oxå att fyra av mina tavlor kommer tryckas upp och klä väggarna på Clarion Malmö Live's gymavdelning.
Det känns helt fantastiskt!
Jag är otroligt glad!!!! 

Mina verk på Gicléetryck är på gång och brickbord är på infart!

Nu är det mycket kul som händer så håll  ögonen öppna! 😉💋

Missa inte att jag finns på 
FB: Artbytess av Therése Wahlgren
Instagram: artbytessswe 

Taggar: konst, konstrundan, påsk, utställning;

Kommentera inlägget här :