Brickor och så mycket kärlek!

Så himla mycket kul som hänt på sistone!
Helt otroligt och nästan overkligt!
Eller vänta, inte nästan overkligt, det ÄR overkligt!

Brickorna fick sin första butik!
Butik Råsa i Toftanäs ( Malmö) som ägs av rara Åsa!
Underbar butik med fantastiskt fina saker till både hemmet och trädgården!



❤️❤️

Min fina vän och skådespelerskan Claudia Galli Concha instagramade om min bricka och hade en tävling där man kunde vinna brickan.



Vinnaren blev Rebecca 

❤️❤️

Sedan skrev finaste Therése Modig om min bricka som numera pryder hennes och hennes mans hem.
Therése arbetar på TV4 som kommersiell projektledare för IDOL.
Hon är även instruktör på Sats.
Och toppbloggare på Improveme.se

Hon bloggar mycket om träning, hälsa, livsstil och passion i livet.
Följ gärna hennes händelserika liv på bloggen.

Gå in på länken!

http://blogg.improveme.se/theresemodig/tag/brickor/




❤️❤️
Sen flyttade några brickor in i finaste butiken Vindåkra på Kv Caroli i Malmö.
Vindåkra har även butik på Emporia och även där kommer mina brickor finnas till försäljning.
Eva Bessman Andersson är inte bara en fantastisk mamma, jazzsångerska, äkta maka till fotbollsspelaren och numera kommentatorn Anders Andersson, en av legenderna från MalmöFF utan hon äger oxå en helt underbar butik med inredning och kläder.
Fantastisk kombination och är väl värt ett besök om ni inte varit där?




❤️❤️

Sedan har även homestylaren, inredningsgurun, inrednings"experten", bloggerskan Mirelle, kärt barn har många namn, gjort plats till min bricka i sitt hem.
Mirelle är nog mest känd som designbymirelle, hon har 28 000 följare på sin instagram, där hon lägger ut otroligt mycket inredningstips mm.
Där hamnade även min bricka!
Fantastiskt kul att se.




Detta är så fantastiskt och jag blir alldeles rörd!❤️❤️

Jag har några kul projekt på gång så håll ögonen öppna!
❤️❤️
Taggar: Claudia Concha, Claudia Galli, Claudia Galli Concha, Sverige, TV4, Therése modig, Toftanäs, artbytess, blogga, bloggerska, bolig, brickor, butik Råsa, dansk, designbymirelle, fashion, home, home and garden, home fashion, homeart, homedecor, homestyling, idol, improveme, inredningsdetaljer, interiör, konst, konstnär, lilla torg, malmö, reklam, sats, servering, toppbloggare, uggla;

Kommentera inlägget här :